Tänään ollut jouluinen superpäivä!Kaikki lähti siitä kun päätin siirtää pikku radion keittiöön pojan huoneesta,siellä kun olisi jo viime joululta valmiina jouluradion tajuuskin.Pistoke seinään,ja mitä ihmettä!!Testilähtekset ovat alkaneet tänään.Aivan mahtavaa.Siitä sitten päätin että nyt loput joulukoristeet paikoilleen kuusta lukuunottamatta.

unnamed1.jpg

Kynttelikkö omalle paikalleen,mun kolme lemppari joululevyä esille jos haluaa jouluradiolle välillä vaihtelua.Aivan huikea fiilis tuli kyllä tänään.

unnamed.jpg

Mun lemppari tontut pääsi myös esiin laatikon uumenista.Niitä on niin monta ja aivan ihania kaikki.

unnamed2.jpg

Toki tutut joulusukat myös laitettiin esiin,ne toimittaa samalla nuoremman pojan kalenterin virkaa.Vanhempi poika kun ei enään ylläreitä halunnut.Veikkauksen arpakalenteri riittää.Omalla tavallaan ehkä aika haikea ajatus,siitä huomaa miten ne lapset kasvaa.Itse kun tosiaan olin 17 kun esikoinen syntyi ja nyt tuo vanhempi on jo 15,täyttää 16.Niitäkin aikoja kaiholla muistelee miten selattiin lelulehtiä ja mietittiin lahjoja.Ensimmäinen kohtaaminen joulupukin kanssa...Mihin tää aika menee?Mutta onneksi molemmat pojat muistavat joulut lämpiminä,tunnelmallisina ja sen että lahjoja oli paljon.Ihania muistoja olen onnistunut heille luomaan.Mutta onneksi tässä tulee vielä paljon uusia hienoja muistoja lisää.

unnamed3.jpg

Innostuin eteisen lyhtyyn laittaa hiukka joulutunnelmaa.

Pakastin muuten sulatettiin myös tänään.Sekin on mulle yksi jouluhomma.Parin viikonpäästä kinkku ostoksille niin hyvä sitten hetken senkin lepäillä puhtaassa pakastimessa ;)

Mutta jouluradio soi ja tunnelma on huikea...