Tarjoustalo ei tänäkään vuonna pettänyt mun luottamusta.Sieltä matkaan tarttui poikien joulukalenteri luukku pussit.Näitä olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa.Ikean pussithan minulle ei kelvannut,ja tiimarin anti on kyllä aika heikko.Mutta nyt eteen ne tuli matkaanhan ne lähti.Hintakin kohdillaan,10kpl pusseja 1,50.Ei hinnallakaan minusta pilattuja.

pussit-normal.jpg

Ja näissä huokuu mulle sitä vanhan joulun henkeä.Täydelliset!

Toki matkaan tarttui myös lahjapaketti kortteja.Joka vuosi olen niitä samoja ostanut ja ostin tänäkin vuonna,ihana haalia tälläisiä omia perinteitä kuten nyt esim pakettikortti jota tuskin harva jaksaa aattona ihailla,paitse me jouluhullut ;)

Eilen tiputin arpa voiton postiin,saavuttaa varmasti tällä viikolla uuden omistajansa.

Katselin tässä vanhoja blogi kirjoituksiani ja joka vuosi aika erikaikaan olen joulua kotiin esille laittanut.Hauska kun on muistoja täällä.Samalla on pakko ihmetellä miten monet lukijat ovat blogini bonganneet.Ikinä ei ollut tarkoitus hankkia mitään lukijoita,vaan kirjoitella omaksi ilokseni ja hiukka säästellä kanssa asukkaita omalta joulu hulluudelta.Mutta mikä ilo ja kunnia on että blogillani vakkari lukijoita jotka vuodesta toiseen ovat kanssani.Ja ihana huomata miten paljon on myöskin blogittomia vakkari seuraajia.Kiva jos joku tykkää turinoitani seurailla.Itselläni on myöskin hirveen iso kasa suosikki joulu blogeja joita seuraan säännöllisesti.Monista saanut omaan joulun viettoon myös ihania ideoita sekä ajatuksia.Onneksi meitä jouluihmisiä on paljon <3