Tänä vuonna halusin kokeilla uutta tapaa kasata itselleni kalenterin.Ja sainkin ihanan Jouluemon lähtemään tähän matkaan.Yleensä olen siis pistänyt kalenterin blogiin pystyyn ja siihen on saanut osallistua ihmisiä ja vastaavaisuudessa minä olen käynyt varaamassa heiltä luukkuja.Tänä vuonna siis halusin kasata kalenterin yhdelle ihmisille ja se joka ensimmäisenä ajatuksesta piti niin sovimme että teemme toisillemme sen 24 luukkua.Ja tänään tuli postista lappu että iso paketti odottaa.Hetihän se piti hakea.Ja mulla on oikeesti joulu.Kalenteri luukkuni saapuivat,paljon paketteja.Kiitos Jouluemo.

   IMG_03791.jpg

Mieletön kasa paketteja vain minulle.Miten sitä malttaa odottaa 18 yötä??Pikkulapsi heräsi sisällä oitis.Tämä oli kyllä niin kiva juttu että pitää laittaa mietintään joskos ensivuonna taas kokeilee tätä kalenteri ideaa...mietitään.

   IMG_03831.jpg

Samalla sain viimevuonna voittamani arpa voitonkin.Itse olisin kyseisen voiton unohtanut mutta onneksi Jouluemo itse muisti ja vanhoja blogi tekstejä kun lukee niin siellähän se sitten mainitaankin.Ihania lumiukkoja tuli luukkujen matkassa.

IMG_03811.jpg

Monessa paikassa on viikonloppuna joulunavaus.Itse olen menossa sunnuntaina tuttuun jumboon jouluparaatiin.Muutama lahja lähtee varmasti matkaan.Tänään kävin hakemassa nuoremmalle jätkälle myös yhden lahjan pois.