TÄTÄ on niin ODOTETTU!!!Minun salaisen jouluystävän paketti saapui.Joulu on siis täällä...voi että.
     Tämä ihanuus tipahti postiluukusta valkoiseen kirjekuoreen käärittynä.Ja heti arvasin kyllä että salainen ystävä on minua muistanut.Hyvä kun maltoin kuvaa edes ottaa ennen kun revin siis suoraa sanoen revin lahjani auki ja voi pojat sen sisältö.Aivan minun näköiseni,niin jouluinen,ah ihana.Ja kaikki nämä tulivat niin niin tarpeeseen.Uskokaa taikka älkää mutta tuo enkelikello oli kyllä paras ja siihen mukaan tulleet kynttilät.Ei ole moneen moneen vuoteen ollut enkelikelloa ja nyt on.Kiitos ihana jouluystäväni!!!
Nuo jouluiset kehykset on kans aika hauskoja niistä voisi tehdä kortit joillekkin valokuvalla.Pakettitarrat ovat aina kovaa tavaraa jouluna.Joulukortteja tuli myöskin iso pino,jei mä pääsen kirjoittaa kortteja kun ei ole vielä kaupoissa oikeen kortteja esillä.Ja siis kaikki mitä kuvassa näkyy  niin mahtia sentään.En osaa sanoin kuvailla edes miten innoissani olen koko paketista,kiitos salainen ystävä KIITOS!!!Innolla jään odottamaan toista pakettiani.Vitsit kun päivä piristyi kummasti...niin ihana...kiitos kiitos kiitos :D