Reilu viikko ja alkaa joulukuu.Silloin viimeistään herää henkiin loputkin syyshorroksessa olevat jouluihmiset.Tänään vein joulukortit postiin,yksi asia redi tälle joululle.Muutaman lahjan kävin ostamassa taas pois ja vielä oli sata lahjaa ostamatta.Joulusukat laitettu roikkumaan keittiöön ja odottamaan joulukuun 1päivää ja sitä mitäs kivaa sinne ekana päivänä ilmestyyToiselta pukilta näköjään toinen silmä parranpeitossa...

 

Lahjoja yrittänyt paketoida ahkerasti mutta tuntuu että ei ole oikeen aikaa saatika mahdollisuutta kun pojat käyvät vähän väliä kurkkimassa ja utelemassa että kenelle tuo on,entäs tuo ja tuo.Nuorempi poikakin oppinut osittain lukee niin ei oikein voi nimiasiassa huijata enään.Esim eilen sain juuri ja juuri käärästyä muutaman hänen pakettinsa paperiin ennen kuin tulla tupsahti huoneeseeni.Kerkesin kirjoittaa paketti korttiin hänen nimensä.Hetken oli Jonne hiljaa ja kysy että kenelle tuo on?Sanoin että Joni serkulle johon Jonne sitten kysyi että miksi tuossa lukee sitten minun nimeni.Yritin siinä epätoivoisesti pidätellä naurua ja inttää vastaan että ei siinä ei lue sinun nimesi kunnes poika sitten alkoi tavaamaan ja tokas että kyllä se on vaan minulle.Noh hätä valheeksi keksin että olinpas hölmö kirjoitin väärän nimen.Meni luojan kiitos läpi Nyt pitää vain olla todella tarkkana...Itse tykkään käyttää jouluisia lahja papereita.Jotkut käyttävät esim sanomalehtiä,mutta minä en.Se ei ole mun juttu.Minä tykkään paketoida lahjat kauniisiin ja hienoihin papereihin.Se on osa mun  joulua.Vaikka eihän ne kauaa tuossa kääressä ole mutta minusta ovat niin nättejä.Yritän paketoida mahdollisimman moneen eri paperiin koska minusta on kivaa kun on erinnäköisiä lahjoja.